5 Nisan 2009 Pazar

Yaratıcı Çocuklar Derneği Karikatür Yarışması 2009

Bir Nisan Şaka Günü, "Yaratıcı Çocuklar Derneği" ile" Karikatürcüler Derneği"nin birlikte yürüttükleri 2. karikatür yarışması ödül töreni ve sergisi ile İstanbul Büyükişehir Karikatür ve Mizah Müzesinde kutlandı.
Musa Gümüş öğretmen, öğrencilerinin kazandığı madalyalarla çok gururlu.
4. Sınıflarda ödül alan Deniz Türkeş ikizi ile. Deniz'le bir süre ben de çalışmıştım.
Etkinliğe emek verenler bir arada.
Haklı gurur tablosu.Başarılarının devamı dileği ile.
Yaratıcı Çocuklar Derneği Başkanı Didem Çapa hanımefendi, Karikatür ve Mizah Müzemiz Yöneticisi Erdoğan Bozok ve Karikatürcüler Derneği Genel Sekreteri Aziz Yavuzdoğan'a kurum plaketi verirken.
İbrahim Tapa ödül veriyor. Tapa iki derneğin de gizli kahramanı.



Ödül dağıtma sırası bende. Karikatüre başladığım gençlik yıllarımda böyle bir anı hayal bile edemezdim.



Ustalarımdan öğrendiklerimi gençlere aktarmaktan büyük bir zevk alıyorum. Eh şimdi de mikrofon elime geçmişken....
Derneğimizin Genel Sekreteri Aziz Yavuzdoğan da ödül sırası. Aziz de benim Çarşaf Karikatür Okulu'nundan öğrencim.

Ödül törenine ilgi oldukça yoğun oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder